avundsjuka på högsta nivå

Avundsjuka är en rolig grej, jävligt rolig grej. Den kan få någon att ta till metoder som inte behövs för att få fram något. Man gör något för att påverka en person, på ett sätt man tror ska såra. Ofta när någon tar till sådana metoder, betyder det att man själv är osäker, och vill få andra att må dåligt för att man själv ska må bra. Därför skrattar jag ofta åt folks kommentarer på mig. Om det är något jag kan skaka av mig är det om någon kommenterar något dåligt om mig, jag anser att det är patetiskt och går sedan vidare med livet. Det är verkligen inget som kan få ner mig, för jag har under hela mitt liv blivit utsatt för avundsjuka, så jag är van.
Jag anser inte att jag är perfekt, hell no, men ofta är jag mer perfekt än personen bakom sin lilla dator skärm som skäms över sig själv så mycket, att hon/han tror att genom att trycka ner mig, kommer den må bättre.

Just för att jag skriver ner det här är för att jag fick en kommentar av någon jennifer (?) om att min näsa var för stor?
I ärlighetens namn började jag skratta. Jag tycker att det är trevligt att någon antagligen har kommit på en fake namn, för jag känner ingen jennifer, för att skydda sin identitet och sedan trycka ner mig pga okänd andledning eller så sitter det någon jennifer i detta avlånga land, läser mig blogg och har något emot mig. Jag tror den första, vad tror du jennifer?
Jag förstår inte vitsen med att sitta framför sin dator, hitta ett fel på mig, och sedan skriva ner det, bara för att få mig att må dåligt? Antagligen så har bruden inget liv och behöver en hobby, eller så har jag gjort något mot henne, något heeemskt. Typ kanske...existerat! ;)
.
Jag är som jag är, ber om ursäkt om du stör dig på det gumman.

Kommentarer
Postat av: hanna

ursäkta, men vad har vi att vara avundsjuka på? en halvtjock, självupptagen bitch? skulle inte tro det...

2010-05-04 @ 19:47:13
Postat av: molly

haha, och du verkar vara en jätte tjock, osäker brud som gömmer sig bakom en skärm för att hon inte vågar möta mig, så om du verkligen tycker det, så berätta för mig vem du är så kan vi väl träffas och prata ut det :)

2010-05-04 @ 21:51:54
Postat av: Corneliusmona

Nice site keep it up

2011-01-30 @ 16:54:56
URL: http://corneliusmona.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0