baby, we can do it all night

Jag är helt slut, helt död, finito.
Dagen i Eskilstuna blev längre än jag trodde. När jag trodde att vi skulle ha spelat klart, hade vi helt plötsligt två matcher kvar. För er som inte förstod, gick vi vidare.
Fyra i skol dm i handboll, en bragd jag med säkerhet inte trodde att vi skulle uppnå.
Men efter att spelat fem matcher med max en halvtimmes mellanrum så är jag slut. Okej, jag spelade inte alla, stod över mot stålfors och spelade bara halva mot sista laget, mitt knä gjorde för ont. Men jag är endå död.

Nu, efter två toningar är mitt hår klart. Resultatet kommer förbli hemligt, till och med för mig själv. Håret är för blött för att man ska se något.
Nä, nu ska jag ta mig till mina kläder, packa klart och sedan sova.



Ibland blir jag bara för nostalgiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0