flilosofering pa hogsta niva

Ne, nu ska jag hem. Otaggad som fa, vill helst gomma mig i en vra och stanna lite lange, men jag fick inte det for mamma. Dumt av henne, bara for att hon ar den enda som vill hem...craaaazy women.

En sak ar ganska konstig..vill ni veta vad? Om ni inte vill kan ni val skita i det, nu ar det min tur att filosofera.
Jo, den har resan har varit sa anorlunda fran alla andra pa en punkt. Hemresan. Pa alla andra resor har jag velat komma hem, jag har verkligen saknat sverige. Verkligen pa alla, och jag har verkligen varit utomlands mycket! Nu, vill jag spy pa det dar landet. Det kan ta sig i brallan.
Jag fattar inte varfor just den har resan gor att jag inte vill hem. Det ar inte det att det ar lyxigare, for jag har haft det lyxigare. Det ar inte det att maten ar godare har an den har varit nagon annanstans, jag ater namligen inte sa mycket sa jag kan inte jamfora. Men det ar nagot med den har resan, som far mig vilja stanna i all evighet.
Konstigt.

Nu ar det slut filosoferat, for nu kommer snart bussen som tar oss till flyget.

Hejda grekland, aloha sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0