goodbye my baby

Kvällen började hos Frida men slutade hos mig med ett mellanstop på ip.
Som sagt, var vi först hos Frida, fick träffa några tjejer och Adam med vänner. Det var väl helt okej, men det blev bättre när vi drog ut till hamnen och träffade några boys. Isak, Kenny, Frida och Fanny badade, galet! Sen blev det snack och skratt vid ip någon timme, sen drog jag, Fanny, Frida, Lovisa och Isak hem till mig för att sova lite på mitt köks golv.
Kvällen var en bra första dag i Mariefred, och jag tackar alla för det!

Nu ska jag kanske sova, klockan börjar närma sig tre.
Lite senare idag så ska jag åka till Filip, fast det beror på när han kommer hem från cupen. Hoppas nästan att dom åker ut i kvarten, då får jag träffa honom tidigare...men ne, jag är inte så elak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0