home!

Nu är jag hemma folket. Jag tänker inte skriva: HEEEEJ, nu är jag hemma och ni har saknat miiiig, för jag vet inte om folket har saknat mig. Vissa har sagt det, och det gör mig alltid lika glad eftersom jag har saknat dom också, men andra...dom klarar sig kanske utan mig, who knows.

Snart ska jag dra mig ut i sveriges värme och mysa där tills pappa kommer hem från Barcelona. Han hade tur som kom hem, eftersom flygplatserna har varit stängda hela veckan.
Justee, måste säga att min mobil har fått hets och skärmen är helt konstig, därför kan jag inte läsa sms. Jag kan fortfarande skicka, ringa och sånt med mobilen, men jag ser inte vad jag gör. Så, alla ni som smsat mig, ni får svar när min mobil bestämmer sig för att inte fukka ur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0