hurtigbullar

Vafan, har alla utom jag blivit hurtiga så här nära sommaren? Det verkar nästan som så, jag får dåligt samvete. Sen att min pappa säger att jag äter för mycket, det får mig att verka ännu mer fet. Tur att jag får gym kortet snart, så kan jag gå på alla söta små pass och pumpa rumpan av mig hela sommaren. Jag ska inte ut och springa som alla andra, utan jag ska stå i ett gym och gömma mig för solen.
Jag önskar verkligen att jag kunde säga att jag var pollen allergiker, men det är bara så att jag avskyr att springa. För det första så är det långtråkigt, för det andra så gör det mer ont i mitt knä, för det tredje så ser jag inte meningen med att springa ute. Jag säger alltid att jag tycker att det är jätte skönt, men det är träningen som är skön, inte att springa.

Okej, tillbakakaka till det väsentliga, jag har inte pluggat. Jag får verkligen ångest, jag har för fan massa saker. Men isl så fastnar jag vid Midnightsun. För er som inte vet det är det för Twilight-nördar som grät när sista boken tog slut, och ville ha mer. Midnightsun var en bok som Stephenie skulle gett ut, om inte början hade läkt ut. Den är skriven ur Edwards synvinkel, därför är den så speciell.

Jag kände nu att intresseklubben sprängdes, därför ska jag nu återgå till att tänka att jag ska göra läxorna, men isl läsa. Det är ju faktiskt tanken som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0