i been feeling lost, cant find the words to say

Min otroliga uppdateringar skyller jag på skolan. Den tar faktiskt över mitt liv, så jag har inte tiden att sitta här.
Idag har jag ritat i 23 år, tränat och fixat gymkort. Bilduppgiften är inte klar ännu, bara en bild kvar. Den får max ta en kvart, mer orkar jag inte lägga ner. Sen måste jag skriva om varje bild och låtsas att jag bryr mig...vg är jobbigt, speciellt i bild. Det är hårt när läraren hatar dig och du hatar läraren.
Jag tror inte att det blir någon super uppdatering imorgon, har två uppsatser som måste vara klara innan torsdag, för då skrivs betygen. Men efter det, då ska jag uppdatera som vanligt. Och då kommer även Grekland bilderna upp och sen bilder från skolan.
Sen kommer ni även hitta mig på en annan adress, för det är verkligen tråååkigt att ha lösen, eftersom mina läsare försvann. But I let you know whenever that happens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0