i cant say that im sorry

Det borde stå att jag pluggat sedan jag kom hem, men isl så kommer det stå att jag internet shoppat till skols avslutningen + niornas lunch. Som tur är har jag hittat jätte fina klänningar och skor, men för många. Nu kan jag inte välja, i-lands problemet.

Jag får ångest för att jag inte pluggat, men jag får helt enkelt ta mig i kragen imorgon, nu hinner jag inte. Om 20 minuter ska jag springa med laget, sen ska jag kolla på amnt och shf. Eloge till dig som förstår mina små och kluriga förkortningar!

Ne, nu drog jag, lowe!

Kommentarer
Postat av: jasmina

americas next top model och svenska hollywood fruar? :D

2010-05-19 @ 19:21:18
Postat av: molly

bravo jasmina! :D

2010-05-19 @ 19:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0