i want to be a part of something i dont know

Först vill jag bara säga att denna slagerfestival, jag bryr mig inte. Kan inte alla mina vänner bara sluta uppdatera sina kommentarer på fb, för min skull?
Sen ska jag berätta lite kort om en lyckad kväll. Mötte först upp Fanny, drog till grillen och sedan till ica. Hem till mig igen och sen ut för att hyra film, för att sedan gå hem till mig och se på filmen. Och vi hade självklart super mysigt, precis som förr.
Sen efter filmen så gick vi ut och stötte på massa folk vid skolan. Jag orkar inte rabbla upp alla namnen, men det var super trevligt folk från både mariefred, stockholm och polen. Så där har jag stått i några timmar och pratat med allt och alla om allt och alla, och jag har verkligen frusit sönder, men det har inte spelat mig någon roll. Jag har verkligen haft det jätte roligt!
Sen på hem vägen så träffar jag en gammal vän, Viktor! Och det var verkligen inte igår, så det var också super trevligt.

Ni har väl slutat läsa antar jag...ah, men nu måste jag sova. Ska vara vid tennisplanen tiiidigt imorgon...suck, jag vill inte. Men efter kommer pojken hit!


I get my hopes up and I watch them fall everytime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0