if you like it or not

Laddade ner Remeber the titans precis, ska kolla på den någon dag. Som jag skrev förut är det nog den finaste filmen jag sett, så underbar!

Nu ska jag lägga mig, jag har en lång dag i skolan imorgon. Vid ett ska jag på första hjälpen utbildning, så jag får schemabrytande, yea!
Förresten så är hela veckan nästan schema brytande.
Måndag - första hjälpen, Tisdag - inget.., Onsdag - nationella, Torsdag - skoldm, borta hela dagen i Eskilstuna, Fredag - slutar tidigare pga resa till Kretaa!
Låter det inte jätte roligt..jo, det förstår jag att det gör!

Nä, nu ska jag sörja förlusten av mitt älskade lypsyl, min rosa älskling försvann på valborg och har inte hittats ännu. Så nu får jag använda något annat trams, innan jag kan köpa den igen.

Sleep tight bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0