if you play with the toys to much, they are going to break

Dagen har varit ett rent helvete. Jag har helt seriöst varit sugen på att hoppa från en bro, skjuta mig i skallen eller något annat drastiskt hela dagen.
Nu är det inte bättre, blev arg i när jag inte kunde åka till min pojkvän innan götet, för att jag hade skolarbete. Så nu måste jag skriva den där saken till son, eftersom inte internet funkade yesterday.
Men jag har i alla fall skrivit första hjälpen, även fast jag lämnar in den nästa vecka. Jag måste göra den praktiska delen först. Men jag har även ett bildhäfte som ska vara klart imorgon, och jag har en bild, ingen text och en jävla massa jobb.
Ska jag gå och ta livet av mig eller plugga...fast när jag tänker efter så är det väl samma sak?

Imorgon är det även skolans VÄRSTA dag, och efter den, skolans nästa värsta dag. Sen blir det en helg i göteborg, sen tillbaka till helvetet igen.
Men om 22 dagar är den lunchen, och 23 dagar är det skolavslutning. Jag slutar nian om 23 dagar! Det är ledsamt att tänka så, för om 23 dagar är mina dagar på grundskolan slut, efter 10 år går jag ur skolan, men samtidigt är det så skönt! Ingen mer mariefred, nya människor, nya lärare, en inriktning som nästan är gjord för mig. 

Nu laggar internet, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0