ingen hare så bra som jag

Sager inte rubriken allt? Jag lever livet har borta och har inga tankar på att återvanda...fast jag antar att jag måste. Jag kan arligt inte saga att jag saknar mariefred, jag kanske saknar vissa manniskor, och lagg marke till VISSA.
Haha, ne, nu ska jag inte vara sådan, men det ar jag endå.
Grejen ar att det inte kanns som om jag missar något speciellt nar jag ar har. Jag klarar mig lugnt utan mariefred och mariefred manniskor ett tag, det kanske till och med ar bra for mig.
Jag kanner mig elak som sager det, men den senaste tiden har mariefred och vissa mariefreds manniskor gett mig mer sorg an gladje, och det kanns skont att komma bort fran det. Men samma sak i det har fallet, bara vissa.

Aja, ni kanske forstod ar allt toppen har borta. Ikvall ska vi in till staden och mingla med snygga greker. Skamt osido, men vissa greker ar ganska snygga! Bade tjejer och killar, deras dumma exotiska utseende som man inte kan fa om man ar helsvenne.

Innan jag drar for dagen tankte jag bara beratta att askmolnet fran island ror sig mot grekland, vilket kan betyda, om jag har tur, att jag får stanna lite till! Ar inte livet underbart ibland?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0