its time for the show

How did we change och Life of the party har nu spelats i mina högtalare om och om igen sedan igår. Jag är rädd att jag spelar sönder dom, men jag har ingen lust att lyssna på något annat, dom är fööör bra!

Träningen med laget gick inte alls bra. Knät fick all styk, och halva vägen började jag nästan gråta för att jag hade så ont. Fick sedan gå runt med en käpp och känna mig som Gandalf eller Mad Eye Moody när jag körde fysen med flickorna.

Juste, har glömt och säga att jag faktiskt har ovanligt duktig idag! Har gjort saker jag glömmer hela tiden, typ som att fixa tid till ungdomsomtagningen, fixat gymkort, gjort nya knäövningar och haft typ "terapi" för knät, som att virga till knät för att hindra att det växer snett, eftersom jag troligtvis har leder som är sönder och inte håller knät rätt (låter jätte konstigt, men det är inte jag som är doktorn) och ta en spruta för att förhindra infektioner.
Dessa saker har jag glömt bort och kommit på precis innan jag ska sova, och då säger jag alltid: Jag gör det imorgon.
Någon som känner igen sig? Jag tror nog att dom flesta tonåringarna använder den ursäkten, även fast dom vet att det inte kommer hända.

Nu ska jag fixa mig för sängen och sedan krypa ner där!
Nattis.

Kommentarer
Postat av: emelie

varför ungdomsmottagningen? :)

2010-05-20 @ 17:29:20
URL: http://eemeliehenriksson.blogg.se/
Postat av: molly

p-piller :)

2010-05-20 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0