jag har inga planer på att lägga av

Dagen kanske inte börjat med bra uppdatering, men jag har inte direkt orkat och har inte varit hemma.
Skolan var okej, hade matte diagnos, gick super!
Efter skolan följde Fanny med mig och var galen...jag var lite för galen så att allt faila. Menmen, det blir bättre efter en vecka i solen.
Sen var det dax för säsongens första ute träning, och helt otroligt svårt! Ni som spelar tennis förstår vad jag snackar om, ni andra kanske inte direkt förstår skillnaden med att spela inne och på att spela ute. Först var det som om jag var på min första tennis lektion igen men efter ett tag kom jag in i det.

Nu ska jag ta mig en dusch, plugga lite biologi och sedan sätta mig vid tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0