mors-dag

Efter att spenderat några timmar på en tennisbana så känner jag mig som sju igen. Alla lekar som jag kört idag tar mig på något konstigt sätt tillbaka till barndomen.
Ne, nu är det nog med nostalgi, vi lever ju faktiskt i nuet. Och just nu, är det mors dag. Dagen då alla barn firar och slavar sina mammor. Eller jag vet inte vad ni gör, men det är precis det jag gör, slavar en hel dag. Men det gör mig inget, hon är ju faktiskt värd det...ibland. Skämt åsido, hon ger mig tak över huvudet, mat, kärlek och ibland gnäll, but i still love her!
Nu sitter jag och kollar igenom mina fb grupper, and i love them! Dom är så underbart skönaa, precis som jag. Men nu måste jag sluta, ska laga mat till mor min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0