om du vill ha mig, då kan du få mig så lätt

Jag hatar verkligen att ha plugg när man kommer hem. Det är som om skolan aldrig släpper dig, man har alltid uppgifter eller läxor och göra direkt efter man spenderat åtta timmar med näsan i boken. Nu måste jag plugga till historia provet, skriva en redovisning och skriva en biologi uppgift den är veckan, sen till nästa vecka har jag en fysik uppgift, ett bildarbete, en film och en till redovisning. Men innan jag pluggar måste jag städa rummet innan mamma får ett damp utbrott på mig och innan jag får ett damp utbrott på henne...damp går nog i släkten.

Dagen har hur som helst varit seg och jag är glad att den är över. Ingen träning idag heller, känner mig helt slut och är halvt sjuk efter dagen igår.
Nu ska jag läsa lite Midnightsun innan jag städar och pluggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0