poetically pathetic

Ah, uppdateringen har inte varit på topp. Sanning är att jag har mått så jävla dåligt att jag inte haft lust att blogga om hur dåligt jag mår, utan jag har hellre spenderat tiden ute, för mig själv, och bara förlorat mig själv i mina tankar.
Men nu ska jag vända det här, jag ska försöka i alla fall.

Dagen började väl sådär, slutade lite bättre. Efter lunch hade vi först jouren med datorerna = fb, bloggar och internet spel för hela klassen. Efter det så drog jag och Fanny ut på en promenad till hamnen, sen slottet, där vi låg och solade en stund. Anledningen var att vi hade idrott, men vi skulle inte hinna orgientera för att vi hade biologi np senare, så vi fick ledig och hade lite trevligt med varandra istället.
Fick även vårat spex foto idag, men mina kamoror är sönder, och om ni inte vill ha en stekig mobilbild, så får ni vänta.

Imorgon är det fredag, vilket betyder helg. Efter skolan drar jag till Gööteborg, min favoritstad i detta avlånga land. Där ska jag besöka min brur, shoppa, träffa en saknad bästavän och kanske Elias och Andreas, om jag då har sådan tur! Åhh, jag längtar verkligen tills jag kan snacka göteborgska utan att alla bara drar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0