skolmästerskap i origentering, skit pårej

Ni som läser det här vet ju att användar namnet är mjjonssons och lösenordet är bananer, fint va?


Jag tycker inte om att origentera i spöregn, jag tycker inte om att tappa bort mig i skogen och framför allt tycker jag inte om min förkylning. Vaknade med ont i halsen, kommer säkert vara värre imorgon.
Men onöjd som fan är jag med resultatet. Tog en jätte smart skogsväg, klättrade i berg och sprang i skogen innan jag tänkte: Jag kanske skulle tagit andra vägen. Till slut kommer jag ut, är helt lost och börjar gråta. Efter en jävla lång tid hittade Emelie, Linnea och Frida mig, så då kom jag på rätt spår. Men jag klarade mig, och det betyder att mitt MVG kommer hållas, TACK GUD!

Nu ska jag värma mig vid en film, övertala mamma att tennis ute inte är en bra ide för mig och sen sova hela dagen. Måste kanske skriva so:n också...men vi får se vad jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0