ta mig till något som känns

Ibland händer det, idag hände det. Jag drog ut och sprang med Fanny. Jätte skönt, och nu har vi bestämt att vi ska köpa dom nya skorna, reebook easy tone. Min bror kan skaffa dom billigt, ännu bättre. Med dom ska vi springa och gå powerwalk. Vi kommer bli så jävulskt hurtiga!

Menmen, i skolan så har vi haft nationella i biologi och sen vanliga lektioner. Sen ska jag inte befinna mig på skolan imorgon, utan i Eskilstuna med skol-laget i handboll, och på fredag går jag bara halva dagen, sen drar jag till Kreta. Fast det beror på om flygplatserna har öppnat, men jag ska be hela natten lång att dom gör det!

Förresten, kommer ni ihåg att jag gjorde en galen sak igår?
Jag färgade håret...haha, inte så galet. Planen var nämligen att jag helt plötsligt skulle bli blond, men mina planer brukar inte gå som jag vill. Det gick istället åt helvetet, mitt hår är nu platina blont i botten, guld/rått färgat + brunt. Mamma skafixa botten imorgon, sen låter jag det blekas i Kretas sol och sen färgar jag det blont en gång till.
Vi får hålla tummarna att det blir bra.

Långt inlägg, eloge till dig som läste allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0