the great escape

Tankte hora av mig en snabbis, for att visa att jag lever.

Kreta ar underbart, precis som pa alla bilder! Jag blev latt førvanad att det var sa likt, men det ar verkligen kopior.
Hinner inte skriva sa mycket, tiden ar snart slut och jag vill duscha och sant innan vi drar ut for kvallen. 

Vet inte riktigt vad man ska skriva nu, forutom att solen lyser hela dagarna, vattet ar klar blott och livet leker. Jag far helt enkelt hora av mig nagon annan dag, nar jag kan beratta mer an att jag bara ligger och solar hela dagarna, for jag antar att ni dar hemma inte vill veta sant.

Nagon dag framover ska vi pa nagon bat tur till en av kretas finaste strander. Sen ska vi shoppa nagon dag, men som sagt, vi hores senare!

Ciaaao
/mj♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0