fukk sverige

Konstigt att jag inte vill hem nar jag vet att det ar ni som vantar mig dar hemma...


Bara någon dag kvar har, askmolnet vill inte det jag vill, jag borjar gråta. Jag vill inte heeeem. Jag vill stanna har, jag vill fan bo har, inte i kuk mariefred. Inte pga av solen, havet ect, utan for har ar allt sa latt. Inga svårigheter, bara go with the fucking flow...det ar så annorlunda har.

Nu skiter vi i mina svårigheter och koncentrerar oss på annat.
Vadret har inte varit så jatte bra, bara 23 grader och moln. Jag låter borkskamd, jag vet, men efter en vecka i 28 eller 30 grader, så blir man latt det.

Nee, nu står det fem finnar bakom mig och forsoker få en dator...det går inte så bra eftersom dom inte kan engelska. Men snall som jag ar, ger jag min dator till dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0