problemen bara växer

Har inte haft någon lust att blogga under tiden i Göteborg, det är min förklaring på den dåliga, eller ne, usla uppdateringen under helgen.

Göteborg var underbart, även fast det inte blev någon träff med bästavän, andreas eller elias. Men som tur är ska jag tillbaka i sommar, då jävlar! Sen blev det inget Liseberg heller, utan en shopping tur. En klänning till lunchen och en till avslutningen handlades in, båda från MQ, ett par shorts från vero moda och två par hörhängen fick också följa med. Inte så mycket, men fick det viktigaste, klänningarna.
Sen fick jag även dom nya Reebook Easy Tone och ett nytt knäskydd av far, så jag blev happy face ett tag!

Förresten, under Göteborgs resan har jag lyckats ta sönder två mobiler, den första var den jag har haft i flera år, och har på senaste tiden börjat lagga ur, och nu är den helt sönder. Den andra var en låne mobil, en gammal uppfällbar, från min bror, som jag hade i två delar när jag blev arg på mamma. ADHD, ohja! Så nu har jag ingen mobil, för jag får inte låna mammas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0