im not fake and im not a misstake

Snart klar med genetiken. Snart ska jag börja med spanskan, sen får historian ta över. Eller så hoppar jag det oviktiga, spanskan, och fokuserar bara på historian. Sounds perfect, förutom att jag helst vill hoppa över allt och sova. Men jag får väl skylla mig själv.

Imorgon är det freedaaaaaaaaag! Äntligen säger jag bara. Lite ledighet efter dagars slit. Fredagen ska först spenderas i skolan, tennis träning, sen kanske bara ta det lugnt. Lördag är jag uppbokad av pojkvännen, sen på söndag ska jag först försöka lära 20 st småungar att faktiskt ska träffa bollen med raket och inte mig. Sen efter det vet jag inte. Nu vet ni min helg mina 3 läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0