but i didn't have to

Varför ska alla tjejer tjaffsas om dom mest DUMMA sakerna som finns? Varför kan inte tjejer vara mer som killar, alla säger vad dom tycker och så är det chill, ingen överreagerar på något. Om alla tjejer bara tar in det, och tänker att det är hennes åsikt, hon har fria åsikter och nu släpper vi saken. Måste varenda tjej ta en sak och förvandla det till nordens undergång?

Åh, tjejer är verkligen roliga. Men nog om det, vad händer idag då. Jo, om min pojkvän inte var helt off vid sin mobil, så skulle jag vara med honom nu. Men han är nu helt off, och vägrar svara trotts mina terrningar.
Jag kanske ska fota lite medan jag väntar på att han ska reagera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0