valborg i ett nötskal

Ingen uppdatering idag, har inte känt för det sen har jag inte mått så bra. Går dagen slutade tidigt för mig, pga på tok för mycket på för tok för lite tid.
Jag har inte så mycket och säga, förutom att jag är glad att jag har förstående och hjälpsamma vänner, dom är verkligen dom bästa som finns. Jag vill inte ta något över bloggen, jag vill helst ta saker personligt eller via telefon, för jag känner inte att ni vill sitta och läsa hur ledsen och arg jag är på mig själv för att jag inte slutade när jag borde ha gjort det, har jag rätt?
Kvällen fick en bra start, rolig och det kändes som om det skulle bli en minnesvärd afton, tyvärr var inte det fallet.
Menmen, jag lägger det förflutna bakom mig, ser frammåt och lär mig av mina misstag.
Hakona Matata, eller hur?

Idag har jag bara varit hemma, jobbat, kollat på lejonkungen och mått dåligt.
Trevlig lördag..nä, men jag ska ändå fortsätta spendera den såhär.


6 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0