you loved me, but now we dont fit together

Jag är stressad som än j'de. Måste skriva klart so:n, bilduppgiften och göra klart första hjälpen saken. Men ändå hamnar jag här, på shoppingsidor och på facebook, jag måste verkligen ta mig i kragen.
Sen att jag ska åka ner till tennisen om två timmar och att jag måste åka buss gör inte saken bättre. Jag känner mig alltid som ett fån när jag har med mig den gigantiska tennisväskan på bussen och så måste jag åka en hel timme tidigare.

Men nu kan jag fan inte sitta här länge, tiden går och jag har mycket att göra.
Förresten, håll utkik efter en ny design idag. Jag lovar, den ska komma upp, det är bara det att jag är halvt korkad, så det tar sin tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0