bättre får man leta efter

Diskuterar med Hugo hur filmer var och jag kan väl bara stå för min åsikt.
Det är att inget, och då menar jag inget, slår Harry Potter. Fiiifan vad bra den var, omg. Förlåt för omg:et, as gay, men åh, det var så bra. Dom hade med nästan allt från boken, citaten var klockrent tagna, den var inte seg och inte ohändelserik, men den var inte häller för snabb och dom hoppade inte heller över detaljer som dom annars har en tendens att göra. Vissa saker glömde dom, men det är ju ganska självklart att jag ska tycka det. Skulle kunna förklara men det skulle ta lång tid + att ingen skulle förstå.
Fast en negativ sak kan jag faktiskt säga, Ralph Fiennes spelade inte Den Voldemort som han gjort i dom andra filmerna. Han var verkligen perfekt då, men i början av den här filmen var han lite för mänsklig, om det nu går. Man såg honom inte så mycket förutom i början och då var han inte Den Voldemort som jag är van vid, vilket gjorde mig besviken.

Men ja, filmen var gudomlig och jag ska se den igen. Och igen. Och igeen. Men först efter att mina pengar kommer tillbaka, den vidriga konduktören rånade nämligen mig och Fanny på tvåhundratio riksdaler. Jävla åsna.

Men nu ska jag dra mig här ifrån, engelska prov imorgon som jag inte har pluggat till. Men jag har ju sovmorgon, så jag får väl vara uppe lite längre.

Im out of here, kyss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0