det finns ingen som du

Vill tacka Olivia för lördags kvällen! Hade inte kunnat haft roligare hemma, trodde ärligt att jag inte kunde ha så roligt. Du lyser verkligen upp min tillvaro!

Åker failade ändå, så jag är ganska glad att jag inte drog dit. Annars hände det verkligen inget annat av värde i denna stad, inget som jag anser iaf, fast det kanske andra gjorde (haha).

Ah, nu ska jag återgå till att chatta och lyssna på världens finaste låt, Störst, bäst och vackrast.
Fick nämligen hv-ryck idag efter matchen (4-1,smniiice) och har kollat på videos och allt sånt efter sm-guldet förra året. Visste ni att vi (ja, jag är en as stor del av laget..) har varit i SM-final tre år i rad. Under dom åren har vi tagit två sm guld. Säger det är något..jo att vi är störst, bäst och vackrast.


Kommentarer
Postat av: Johnnyeli

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-02-10 @ 13:31:13
URL: http://johnnyeli.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0