döööööö

Vill ta livet av mig själv...alla är lediga imorgon förutom jag (och förhoppningsvis Saga) . Dööööööööööööö.
Helst skulle jag vilja att min engelska lärare typ dog av en hjärtinfarkt mitt under engelska lektionen. Typ bara..poff. Då skulle jag göra en krigsdans runt henne och sen springa naken på stan av lycka.

Men om en månad är det jul och hur mysigt är inte det?
Måste nog tänka på det ett tag, det kanske får mig på bättre tankar, för nu är allt helt sjukt dåligt.
Därför ska jag lägga mig ner i sängen och kolla på I taket lyser stjärnorna.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du vet vart du har mig malf0y <3 om du mår dåligt mår jag dåligt =(

2010-11-24 @ 23:07:57
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0