hemma kväll...

..utan dator, sällskap och en massa godis. Inte bra...
Jag har haft en extremt seg dag där jag inte gjort något. Höjdpunkten var nog när jag åkte bil med Fanny..haha.

Efter som jag inte har gjort något har jag inget att blogga om, därför känns det är otroligt onödigt. Nu ska jag fortsätta läsa http://micahs.se/! Det handlar om en brud som är fjorton och ska bli mamma. Aldrig i mitt liv att jag skulle göra det. ALDRIG. Förlåt, om någon vill bli en mamma när hon är fjorton är det hennes val och det är ett jävligt modigt val. Men jag skulle aldrig göra något sånt..aldrig kasta bort min framtid, min skolgång, mitt umgänge för att bli mamma nu. Jag är helt enkelt inte redo för det, verkligen inte.


Fjorton bast och redo för att bli mamma? Suuure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0