hogwarts spårar med Snape och Malfoy

Åker är överskattat men det är inte min och Olivias humor.
Kriget har nu verkligen gått igång..vem får Sprout i slutet? Kommer Malfoy aka jag erkänna sina känslor för Harry och kommer Snape få den efter längtade Trelawney?
Vem kommer vinna kriget och segra över mänskligheten?

Allt det här låter nog ganska lame, men ärligt talat har jag nog aldrig haft roligare. Helt själv, gråter jag typ av skratt åt allt som skrivs. Här kommer jag spendera min natt, caio.





Du är eliiit i mina ögon!♥

Kommentarer
Postat av: Sn44444pe

HAHAHA jag dör, vi är så jävla tråkiga men ändå så jävla roliga. vår humor = elitvärldsklass x 10000! Du är världens bästaaaaaa <3

2010-11-20 @ 22:11:17
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0