i dont know what it means to you and you dont know what you means to me

Efter att jag jobbat i huset i nästan två timmar så begav jag mig hem och duschade och sedan genast till Nykvarn där Nykvarn mötte Mariefred. Helt säker på att det skulle bli vinst för Nif, så jag blev lite överraskad när slut signalen tjöt och det stod 4-10 till Mankan. Ja, jag tror nog att alla blev ganska förvånade.
Efter så stannade jag och Jasmina kvar eftersom jag inte hade med mig hemma nykeln och mamma och pappa var inte hemma. Men ah, vi fick sällskap av Hugo och Valle ett tag vilket alltid är trevligt. Sen skjutsade även Hugos mamma hem mig till Jasmina där jag fick vänta på far.

Nu är jag hemma och ska nog sätta mig och kolla på fjorton suger. Känns ändå inte som om jag kommer somna på ett tag, så då kan jag lika gärna fördriva tiden.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är bäst!!!

2010-11-23 @ 13:54:48
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0