i miss my twats

Efter som jag är världens duktigaste dotter (ironin ligger på topp) så har jag spenderat hela dagen med att damsugit, handlat, städat, bakat och allt sånt. Allt det här har jag dock gjort under pistolhot från min griniga mamma för att det är farsdag. Vi tar seriöst på sveriges alla patetiska dagar i den här familjen. Vi har till och med en 'barnens dag' som jag införde när jag var kanske nio. Den 7 maj av alla dagar. Fast den dagen är inte lika överskattad som farsdag eller morsdag.

Men istället för att grina om att det är farsdag ska jag nu återgå till att snacka med Englands största twats. Och det förtjänar faktiskt jag, jag ser dom ju bara en gång per år.
Innan jag drar bjuder jag på bilder.




Kommentarer
Postat av: Teodortomine

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-05 @ 10:22:39
URL: http://teodortomine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0