iohasfh

Dans är verkligen helt sjukt onödigt. Varför läste jag det? För att jag trodde helt och fullt att det skulle vara bara flams och dans, men istället är det galet seriöst. Sitter och halvjobbar på en redovisning om Isadora Duncan och West Side Story och önskade att Fanny var här. Orkar inte göra allt själv.
Efter den här lektionen har jag bara samhälle sen drar jag hem. Ska direkt hoppa in i duschen och duscha länge och varmt eftersom det är så jävla kallt. Sen ska jag faktiskt plugga spanska, engelska och lite matte. Om jag orkar dvs, vilket jag säkert inte kommer.

Nu ska vi sluta och jag slipper dansa. Ciao


Kommentarer
Postat av: Pelislatinox

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-09-01 @ 13:47:14
URL: http://pelislatinox.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0