kaoz

Livet är bra najs eller hur. Nej.
Det ända positiva som har hänt idag är att efter nästan tre veckor är min bebis hemma igen.  Lika fin som den brukar vara, men galet tom. Allt är verkligen helt borta och nu måste jag sitta i tre hundra år och föra över från den externa hårddisken till datorn.
Annars är mitt liv ett helvete för tillfället. Vädret är vidrigt, även fast det är A-dag och hela jävla Thomas är lediga så måste jag till skolan för att kolla på film och lyssna på min vidriga engelska lärare i några timmar. Jävligt frestande. Sen om inte Saga kommer är jag nog helt själv för ingen i klassen verkar komma..ännu mer frestande. Sen är allt bara helt jävla kaos nu men orkar inte skriva varför och allt sånt.

Märkte precis att jag klippte bort allt från den externa och att den inte har några filer kvar, vilket betyder att jag måste vänta tills allt är ute och sen sätta dit det igen...åhhhh vad mitt liv är nödvändigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0