rubrik är onödigt

Hola chicos y chicas! Como te llamas?
Äsch, vem försöker jag lura...jag suger på spanska. Efter nästan fyra år så kan jag i princip inget förutom att fuska. Och det gav mig mitt ända G. I det ända ämnet jag fuskar i får jag G. Hur kass är jag?

Annars är mitt liv ganska bra förutom det faktum att jag lever på tabletter och ändå så gör mitt knä ont. Det skulle slutat för länge sedan, så är det inte bra till slutet av veckan så åker vi in och kollar det. Klarar inte av och halta längre och speciellt inte känna (och höra) att jag är halvt mongoloid. Nej, detta måste ta ett slut...fast efter veckan, vill utnyttja mitt hiss kort till det maximala!

Resten sammanfattar vi, orkar inte skriva så mycket längre.

  • Vi sålde precis huset och imorgon skriver vi på papperna.
  • I morgon ska jag se hur mina hål ser ut. I knät alltså. Inget annat.
  • I morgon är det en vecka kvar tills jag får kolla på Harry Potter och dödsrelikerna med Fanny ♥
  • Jag gillar inte spanska
  • Jag har slut på saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0