somnter

Julkänslorna har redan börjat sprida sig i mig. Det luktade glögg på bussen, jag och Saga delade på en påse med tomteskum medan snön föll ner (poetiskt) och det är svin kallt och svart.
Saknar sommaren som in i helvete, men det är ju fan jul snart. Om exakt en månad så är det inte långt kvar, typ 6 dagar..och om en månad tror jag att vi slutar skolan. Bara ca en månad kvar av matte a, dansen och säkert någon mer onödig kurs. Ser dock inte fram emot matte b..

Nu ska jag återgå till matten som jag vet inte vad jag ska ta mig till med. Min hjärna fungerar inte för fem öre för tillfället, den vill sova. Men en timme till ska den klara, det säger vi iaf.













Ahmen vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0