stay awake

Stay Awake med ATL spelas non stop på mina högtalare, för att den är så jätte bra. En utav deras bästa låtar faktiskt..

Befann mig inte direkt länge i skolan idag, endast någon timme. Först matte prov och sen en rolig spanska lektion med fint folk. Efter världens mest funderings rika bussfärd hem så var jag hemma vid ett och satte mig direkt och spelade tv-spel. Har varit super sugen hela veckan och nu hade jag tid, så då körde jag liksom. Så extremt roligt är det, även fast jag alltid får Adhd ryck när jag dör. Klarade nästan ut hela treans harry potter spel, bara "bossen" kvar.

Det verkar som om jag får stanna hemma idag, imorgon ska jag vara med tjejerna så det är något att se fram emot. Men jag är trött på mitt hus, och det kommer stå HELT tomt (förutom jag) ikväll..därför funderar jag på att typ ringa Olivia, se vad som händer. Men frågan är, klarar jag av det idag?
Nej, det kanske är bäst att jag är hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0