the last song

För att göra livet lättare för mig igår så satte jag på The last song istället. I taket lyser stjärnorna skulle saker installeras och bla bla bla så jag satte på den första filmen jag såg. Och fyfan vad bra den är. Jag grät från början till slut och jag såg ut som en uppsvullen tvättbjörn efter att ha gråtit både innan, under och efter filmen.

Kan tyvärr meddela att mina ögon fortfarande är uppsvullna och nu verkar jag ha öppnat en kanal..mina ögon rinner som aldrig förr.

Nu ska jag dra mig vidare mot tha school för att sitta och kolla på film och äta scones..så helt enormt onödigt. Men måste man så måste man. Sen är det ju svinkallt ute så mitt pannband åker på för första gången det här året.
Efter skolan ska jag sola och gå till UM och sen träna för fulla muggar. Första tennis och innebandy-träningen idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0