there is no one like you

Dagen har faktiskt varit riktigt rolig, tills jag kom hem igen.
Började med att jag åkte in och kollade på när vi spöade något lag med 9-1. Under hela den matchen fick jag sällskap av Olivia, det var mycket snack och skratt. Sen stannade jag och Olivia kvar för att kolla på killarna som spelade 4-5 mot Södertälje.
Super trevlig dag tack vare Olivia, du underbara person.

Men nu är jag hemma igen och det suger big time. Även fast jag vill göra något så har jag inte orken. Fast skulle det hänt något så skulle jag inte tveka, men det är Mariefred jag bor i. Snälla någon...

För att göra den här kvällen lite bättre ska jag nu hoppa in i duschen och sen kolla på film och äta chips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0