viasat on demand

När jag kom hem idag så upptäckte jag att någon hackat in på min msn och att alla mina kontakter är borta..jag skojar inte. ALLA. Så jag gråter, därför kan ni väl adda mig: [email protected]

Annars har dagen var riktigt bra, spenderat hela dagen med Filur1. Vi har suttit vid tvn hela dagen, ätit billys och käkat godis. Vi räknade och fick fram att det var åtta timmar framför hennes tv, haha. Om jag har fyrkantiga ögon...jo tack.

Imorgon ska jag till skolan och jag är grymt otaggad. Som grädde på moset har jag även dans och samhälle, lägg till spanska och du har världens vidrigaste ämnen på en och samma dag.

Känner att det här blir ett extremt onödigt inlägg därför ska jag kolla på CSI och kolla på Jul+Nyårs kläder.

Kommentarer
Postat av: filuris

pussss

2010-11-29 @ 23:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0