ÅÅHÅHÅHÅÅHÅHÅH

Fuck life eller nått sånt. Kommer inte träffa Filuren idag vilket gör att jag inte kommer se henne på typ 16 dagar...eller galet länge iaf! Jag kommer sakna ihjäääl mig, liksom hur kommer mina spanska lektioner vara? Jag kommer typ behöva lyssna och försöka lära mig.
Men för att komma tillbaka till saken, så kommer jag sakna dig helt enormt och jag hoppas att du får en underbar resa! Sen, när du väl besöker Harry Potter världen, kan du väl tänka på mig och sen ta med dig typ ett grässtrå eller något därifrån? Tänk att du uppfyller min dröm och att du kommer vara min idol när du går där inne. Sen tar du massa kort så jag kan gråta och önska att jag var där och sen får du ha det underbart!
Jag älskar dig!

Kanske inte bästa iden och ta det här, men ah. Alla bra idéer kan jag ju inte komma med!



If it takes me forever I want you to know
That if you fall, stumble down
I'll pick you up off the ground
If you lose faith in you
I'll give you strength to pull through
Tell me you won't give up cause I'll be waiting if you fall
You know I'll be there for you


Kommentarer
Postat av: filurisen

åhh jag gråtet ju för fan!

kommer sakna sönder deeeej, ( tom spanskan!) kommer tänkta på dej varenda sekund och inte bara på harry potter grejset! kommer försöka ta så mkt kort jag kan så jag kan visa dej, och sen ska jag se till att du också kommer dit! känns fel att jag antagligen kommer åka dit innan dej, inte okej :(

meen eftersom att jag kommer ha kul i usa så kommer det gå sjukt snabbt, så det kommer inte dröja länge innan vi sitter inne på spanskan och skrattar åt felice igen :D



ÄLSKAR DEJ GUMMAN! <3

2010-10-09 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0