ans she said yeah,yeah,yeah

Någon skön jävel smäller raketer någon stans i Mariefred och jag kan säga att det hörs. Fast jag tycker verkligen att det är så mysigt med raketer, för det får mig alltid att tänka på nyår och med ett nytt år så kommer nya chanser, nya tillfällen att strula till saker med och allt börjar om.

Matchen spelade ju idag och man kan väl lugnt säga att det inte var en svår seger. 10-1 till oss och ett mål + utvisning till mig. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag mysa. Det känns lite sådär, det är lördag och lov + att jag kunde varit hos Björn nu, men jag känner att jag bara blir sjukare och sjukare för varje dag som går och därför vill/orkar jag inte spendera kvällen ute. Kanske känns som en lam ursäkt för er, men efter veckor av stress så behöver jag en dag för bara mig. Och sen har jag ju som sagt ett helt lov att göra bus på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0