bamse tramse springer över vägen, påkörd blir han, huvudet flyger av

Låten har fastnat på mitt huvud. Kommer ihåg att jag blev jätte ledsen varje gång jag hörde den, eftersom jag tyckte om Bamse. Jag var ju ett ganska konstigt barn.

Nu kollar jag på lite smaskiga bilder från när HV körde över MODO. 4-0 är ett skönt resultat, speciellt efter super förlusten på 1-5 för någon vecka sedan. Ännu skönare är att Larsson har nollat två matcher i rad och att dom sägs vara elitseriens formstarkaste lag för tillfället. Ganska najs om jag får säga det själv.

Nu är det time för mig att hoppa i sängen. Inte bokstavligt talat, hoppar bara i Lovisas säng. Ska kollar på The last song, så jag har laddat upp med näsdukar och kommer nog somna gråtandes. Den är så super fin att den nog slår Titanic och alla andra super sorgliga och super bra filmer. Sen är Miley Cyrus och snubben hon spelar mot galet snygga.



Kommentarer
Postat av: saga

DEN SLÅR INTE TITANIC :O:O:O

2010-10-27 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0