bästbästbäst

Jag känner mig ensam i mitt rum. Men ärligt kunde jag inte ha det bättre. Frukt (INTE GODIS!!!...fast jag åt godis förut, så det spelar kanske ingen roll), All time low spelas i högtalarna och snart ska jag sätta på House. Lovely!
Men jag hade hellre varit i Trosa, tillsammans med bästa laget! Tyvärr är jag inte spelklar ännu, men det hade varit kul och kolla. Världens bästa Olivia skulle dit och jag hade gärna spenderat kvällen med henne. Hon är så underbar, alla borde verkligen ha en vän som henne.
Fick just uppdateringen att vi vunnit med 5-1 ifall någon mer än jag bryr sig...läääängtar sönder tills nästa helg, då är det min först gång i Kvarnen kläderna!


Jag ångrar inte mitt val. Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är världens bästa Molly! Är så jävla glad att jag har dig och du hade verkligen gjort kvällen bättre men vi taggar nästa helg bäst :D (L)

2010-10-09 @ 00:00:26
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0