dödsrelikerna

Jag borde inte blogga, utan jag borde sova. Men jag tänkte bara slänga in ett inlägg för att visa att jag lever.
Känner mig typ tvingad..börjar bli beroende av bloggen.

Skolan var ganska snabb men jag var helt enormt trött och var död under den senare halvan av dagen. Efter skolan så var det direkt med näsan ner i matte boken och sen vidare till träning/fotograferingen. Träningen var rolig, inte för att det gick bra utan för att övningarna var roliga och alla var galet taggade. Oskönt att komma hem elva dock.

Imorgon är det skolans vidrigaste dag. Slipper dock spanskan, så det blir väl lättare att ta mig igenom dagen, men den är fortfarande vidrig. Slutar vid halv fyra och sen drar jag direkt till tennisen. Sen blir det innebandy igen, sen hem och sova. Och mellan det ska jag plugga matte, hur jag ska hinna det är en annan femma.

Kyz


take me back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0