fail..

Haha, mäkte nu att inlägget blev mongo, därför ändrade jag det lite.
Som sagt, nu är jag hemma och klar för sängen, för imorgon är det verklighets koll..måndagar. Vidrig dag, kommer hem vid fem-sex och ingen träning, så jag lär ju plugga hela dagen och sen hoppa ner i sängen ganska snabbt.
Känner att jag verkligen inte är utvilad efter helgen. Har sovit max sex timmar varje natt, vaknat av mig själv vid åtta tiden och inte kunnat somna om.
Så det är verkligen en helt slutkörd och trött Molly som ska ta sig in i sista veckan innan lovet. Det positiva med veckan lär ju bli att lovet är nästa helg (!), Jasmina kommer hem och att det jag behöver göra den här veckan är att skriva en labraport till fysiken. Men annars är det inte så roligt, så jag lovar er att jag kommer göra små PMS attacker i bloggen under veckan...men det är bara att hoppa över dom delarna.

Kyz

Kommentarer
Postat av: Filuuuur

Imorgon börjar jag min resa hemmååååt :D <3

2010-10-26 @ 00:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0