if you want to know, here it goes

Jag hatar verkligen folk som klagar på att dom är feta för allmänheten, typ på sin blogg. Gå och gör något åt det isl. Gnäll bara inte så att alla kan se det, då är det typ det ända man tänker på när personen går förbi.

Efter denna fina inledning så kan vi väl gå till det väsentliga. Min mens verk är gryyyyym mot mig, vart jag än är så fryser jag och jag har inget plugg idag. Så för tillfället är livet helt okej.
Skolan var seg som vanligt, fyra långa lektioner och sista var idrott. För mig är idrott typ att spela fotboll eller leka äppelgumman...inte att springa konditionstest. Men ah, förutom att knät gjorde ont ( supriiiise ) och att det var kallt så gick det bra, men konditionstest är inte något man har på idrotten om man inte råkar gå på typ Idrott och hälsa.

Om en kvart börjar Top model, så jag ska bänka mig framför tvn med varm choklad, massa frukt och en värme påse. Innan det ska jag ladda ner ett till House avsnitt och kanske en film.
Något förslag?


Jag vet att alla är as uppmärksamma på min kamera och att bilden är jätte fin....men tänkte bara säga att jag älskar dessa brudar sten hårt. Och en sten är fan hård.

Kommentarer
Postat av: theoneandonly

älskar dig också mollsantrollbollsan ♥

2010-10-11 @ 22:36:36
URL: http://jlne.devote.se
Postat av: filurrrr

Åh jag älskar dej också sweetie! och jag saknar er alla stenhårt. och en sten är fan hårt!

2010-10-14 @ 02:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0