i've lost all controll and i need you now

Efter en extrem lång tid och MASSA problem så har jag nu två av fyra laborationer klara. Har suttit från halv två vid datorn så nu är jag trött på min lilla fiskdator. Skulle säkert haft alla klara om jag inte spenderat någon timme att leta reda på ekvationsprogrammet och om inte halva Sveriges befolkning ringt och stört mig och velat prata i sådär en timme. Tillslut så slutade jag och svara.

Visste ni förresten att det går runt en liga i Mariefred/Strängnäs och rånar hus. Mamma ringde mig lite tidigare idag och sa att jag skulle låsa dörren och tända alla lampor. Tydligen så ringer dom på dörren för att se om någon är hemma. Om det är så, då rånar dom personen ifråga. Annars slår dom sönder ett fönster och tar allt dom ser. Inte direkt ett sådan trevligt oväntat besök som dom på Gevalia reklamen får.


Soon you will be mine..mohahhaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0