just the way you are

Be mine med Erik Hassle och Ellie Gouldning spelas om och om igen på min dator, super bra verkligen! Har den bara på iTunes och orkar inte ta upp den från yt, så ni får hitta den själv. Den är värd det, det lovar jag verkligen!
Strängnäs marknaden var väl helt okej. Samma sak varje år, och trotts att jag inte har varit där på två år så känns det inte som jag missat något. Har man sett det en gång så behöver man inte se det igen. Hade bästa sällskapet, så därför blev det en lyckad dag.

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, vilket suger. Fast i bakrunden spelas matchen mellan AIK och mina älsklingar, HV. 1-0 till HV, najs!
Planerna för kvällen är inte många, skulle ju vart med Filuren och vännerna, men vi får se hur det blir med det. Annars får jag ligga hemma idag igen och sova. Är verkligen ju sjukt trött varje dag, hela tiden. Något är allvarligt fel.
Nej, nu måste jag gå, House blev precis klart. Om jag är beroende, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0